*

دنیای عاشقی : دانلود انواع کلیپ خارجی ایرانی و عکس های جالب خنده دار و دیدنی در این وبلاگ

*

دنیای عاشقی : دانلود انواع کلیپ خارجی ایرانی و عکس های جالب خنده دار و دیدنی در این وبلاگ

معرفی 10 کشف باستان‌شناسی برتر سال 2009

معرفی 10 کشف باستان‌شناسی برتر سال 2009 ، همراه با عکس و توضیح مختصر
پیشنهاد میکنم این کشف های فوق العاده جالب و مشاهده کنید

کشتی ارواح جویندگان طلا زیر دریایی سامورایی ها گنجینه طلای آنگلو ساکسون‌ها

سایت نشنال جئوگرافیک در گزارشی به معرفی 10 کشف باستان‌شناسی برتر امسال پرداخت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت علمی نشنال جئوگرافیک در روزهای پایانی سال جاری میلادی، اقدام به معرفی 10 کشف باستان‌شناسی امسال کرد. این کشف‌ها عبارتند از:
 
بقایای کشتی ارواح جویندگان طلا؛ این کشتی به دزدان دریایی قاره‌ی آمریکا تعلق داشته و سال‌ها پیش غرق شده است و ماه نوامبر بقایای آن کشف شد.
 
کشتی ارواح جویندگان طلا

گنجینه‌ی طلای آنگلوساکسون‌ها؛ این گنجینه که از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین گنجینه‌ی کشف‌شده از آنگلوساکسون‌ها یاد می‌شود، در ماه جولای در انگلیس کشف شد و شامل صدها شیء تاریخی ساخته‌شده از طلاست.
 
گنجینه طلای آنگلو ساکسون‌ها
 
دندان‌های جواهر‌کاری‌شده؛ این دندان‌ها که انسان را به یاد ستارگان موسیقی «هیپ هاپ» می‌اندازند، به ساکنان قاره‌ی آمریکا در 2500 سال پیش تعلق دارند و نشانگر مهارت دندان‌پزشکی ساکنان منطقه‌ی آمریکای جنوبی در هزاران سال پیش است.
 
دندان های جواهرکاری شده

مقبره‌ی یکی از پادشاه‌های پرو؛ در این مقبره که 1500 سال قدمت دارد، آثار تاریخی متعدد از جمله جوهرات سلطنتی کشف شدند. البته شیوه‌ی ساخت این مقبره نیز منحصر‌به‌فرد است.
 
مقبره یکی از پادشاهان پرو
 
حجاری‌های جیمزتاون؛ این حجاری‌ها که حدود 400 سال قدمت دارند، به شیوه‌ای غیرعادی و راز‌گونه ایجاد شده‌اند. محققان امیدوارند با بررسی آن‌ها به رسوم ساکنان کشور آمریکا در صدها سال پیش پی ببرند.
 
حجاری های جیمز تاون

آثاری قدیمی‌تر از استون‌هنج؛ این آثار در کشور انگلیس و شامل ویرانه‌های یک معبد، دو مقبره و دیگر آثار تاریخی‌اند که در کنار یکدیگر، دایره‌ای را تشکیل می‌دهند و سال‌ها پیش از استون‌هنج ساخته شده‌اند.
 
 
زیردریایی سامورایی؛ این زیردریایی به جنگ جهانی دوم تعلق دارد و در ماه فوریه در نزدیکی پرل هاربر پیدا شد.
 
زیر دریایی سامورایی ها

کشتی دزدان دریایی؛ در این کشتی که بقایای آن ماه مارس در سواحل کارولینای شمالی پیدا شد، آثار زیادی از جمله سکه‌های تاریخی، شمشیر و دیگر ابزار‌آلات جنگی کشف شدند.
 
کشتی دزدان دریایی
 
جمجمه‌ی جادوگر ایتالیایی؛ در ماه مارس جمجمه‌ی یک زن که احتمالا در قرون وسطا به‌عنوان یک جادوگر با قرار ‌دادن آجری در دهانش کشته شده است، در ایتالیا کشف شد.
 
جمجمه جادوگر ایتالیایی

10ـ
اسکلت‌های شگفت‌انگیز؛ این اسکلت‌ها به محوطه‌ای تاریخی در آلمان از عصر سنگ تعلق دارند و همراه آن‌ها زیور‌آلاتی ساخته‌شده از دندان سگ و اسکلت یک زن که به‌صورت نشسته دفن شده بود، کشف شدند.
 
اسکلت های شگفت انگیز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد