*

دنیای عاشقی : دانلود انواع کلیپ خارجی ایرانی و عکس های جالب خنده دار و دیدنی در این وبلاگ

*

دنیای عاشقی : دانلود انواع کلیپ خارجی ایرانی و عکس های جالب خنده دار و دیدنی در این وبلاگ

رقص آقای سفیر با شراب و زنان در آمریکا + تصاویر


 
کاربران افغان عنوان کردند: سفیر کشور مسلمان افغانستان در آمریکا، در حالی مراسم رقص و پایکوبی در ساختمان سفارت برپا کرده که هر روز هزاران کودک یتیم و زن بیوه‌شده توسط آمریکایی‌ها، سر گرسنه بر زمین می‌گذارند.

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران، انتشار تصاویر غیراخلاقی میهمانی سفیر افغانستان در واشنگتن اعتراض کاربران اینترنتی افغان را برانگیخت.
در این تصاویر، طیب جواد سفیر کشور مسلمان افغانستان، در یک مراسم رقص مختلط با حضور ریچارد هالبروک نماینده ویژه آمریکا در افغانستان و دیگر نمایندگان خارجی در حالی دیده می‌شود که در این مراسم مشروبات الکلی نیز سرو شده است.


پسر نماینده کشور مسلمان افغانستان در آمریکا در حال رقص و پایکوبی با میهمانان


طیب جواد و همسرش در کنار ریچارد هالبروک نماینده ویژه آمریکا در افغانستان

در واکنش به این موضوع، کاربران اینترنتی افغان، با انتشار این تصاویر اعتراض خود را نسبت به این اقدام سفیر اعلام کردند و از انتشار اسناد و مدارک جدیدی در همین رابطه خبر دادند.
یکی از کاربران در کنار انتشار این تصاویر آورده است: " سفارت افغانستان در واشنگتن دی‌سی: محل خوشگذرانی سفیر کبیر، یا نمایندگی سیاسی جمهوری اسلامی افغانستان !!!؟؟؟ "
وی خطاب به مخاطبان خود آورده است: "هموطنان گرانقدر شما بیننده تصاویری از اعمال غیراسلامی، غیراخلاقی و غیرافغانی یک سفیر هستید که در کشور اسلامی‌اش روزانه حداقل صدها خانه ویران، صدها زن بیوه و هزاران طفل یتیم می‌شوند. هزاران انسان اعم از مرد و زن و پیر و جوان و کودک در این ماه مبارک رمضان شب‌ها گرسنه می‌خوابند و بعضی‌ها حتی سقفی هم بر سر خود ندارند."


سفیر در حال استفاده از مراسم!

وی در ادامه آورده است: "اما متاسفانه سفیر دولت این مردم مسلمان و زجر کشیده به جای جلب کمک‌ها و به جای عبادت در این ماه صیام، در شب‌های ماه مبارک رمضان محافل شراب‌نوشی، بزم و رقص و موسیقی را در عمارت رسمی یک سفارت اسلامی به راه انداخته است."
این کاربر اینترنتی یادآور شده است: "طیب جواد از سال 2003 به سمت سفیر و نماینده فوق‌العاده افغانستان در ایالات متحده آمریکا و همچنین سفیر غیر مقیم افغانستان در برزیل، مکزیک، کلمبیا و آرژانتین منصوب شده است."


سفیر در کنار خواننده و رقاصه مراسم


رقاصه مراسم در کنار تصویر حامد کرزی

در واکنش به این موضوع، عبدالستار خواصی نائب رییس مجلس عوام افغانستان ضمن درخواست برکناری سفیر این کشور در آمریکا، خطاب به وی اعلام کرده است: "آقای سفیر! شما مشغول رقص با شراب و زنان هستید و مردم افغانستان در حال رقص در سیل و خون خود!"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد