*

دنیای عاشقی : دانلود انواع کلیپ خارجی ایرانی و عکس های جالب خنده دار و دیدنی در این وبلاگ

*

دنیای عاشقی : دانلود انواع کلیپ خارجی ایرانی و عکس های جالب خنده دار و دیدنی در این وبلاگ

جک جکستان جک مشهور در جهان این خاطره واقعیست

به جای نام شهر جکستان قرار میگیری و شبیه سازی خاطره منه که به صورت جک در اومده  

 

 یک روز یکی از اهالی بی ابرو و بی چاره و بدبخت از شهر جکستان و از ان اهالی که این شهر چندین بار به خاطره کار های او  می خاستن او و خانواده اش را بیرون کنن  می رود و خانه ی یکی از اهالی محترم و با ابرو و با اصل و نصب و... رو سر انها خراب میکند و هر چی داشتن و نداشتن رو به زور تصاحب می کنه و انها رو روانه ی کو چه و خیابون میکه اما این خانواده با هوش و زرنگ بودن و به راحتی می تونستن از حق خودشون دفاع کنن و این کار رو کردن و به ادمه مجرم در دادگاه اجازه ی دفاع از خودش رو دادند که این ادم گفت: یک خانه و زندگیتون رو خراب کردم مگه چکار کردم خونه زندگیه مگه چیه اگه قرار به حق و حقوق باشه منم حقمو خوردن مثلا 4 سال پیش مامانم باید بهم 1000 ریال میداد اما نداد باید می کشتمش نکشمش دیگه شما امروز خانه زندگیتون رو از ما میخایین دو روز دیگه  ادمایی که میکشم سه روز دیگه...چهار روز دیگه...برای چی اینجا باشید اصلا شما با جکستانی ها ها دشمنید که که حقتون رو از یک جکستانی که منم میگیرید شما که از جکستانی ها بدتون میاد چرا اینجا زندگی میکنید اصلا شما اجازه ندارید اینجا باشید چی حق منه حق  منه میکنید شما که دشمن این شهرید  اگه پاتون رو داخل این شهر بزارید قلم میکنم من بهتون یک اجر از خونه ای که به زور ازتون گرفتم میدم شما 100 میلیون تومان بفروشید و یک چوب دوسانتی متری از ان که دویست میلیون و چند نفر رو میشناسم که با ماشین بهتون بزنه و دیه 400 میلیون جمعا دو ملیارد  برید یک شهر دیگه بهترین خونه بخرید اجازه ندارید پاتون رو اینجا بزارید اصلا شما با کل استان دشمنید نه با کل جهان نه با کل کره ی زمین پاتون رو تو کره ی زمین بزارید قلم میکنم . در این میان قاضی بلند حکم این فرد مجرم رو اعلام کرد بازگردانده شدن اموال کلی ضربه ی شلاق که دلم مسیسوزه براش تعدادش رو نمیگم و چند سال دیوانه خانه تا بهبودی کامل و بعد از ان چندین سال زندان در این هین ادمه مجرم با داد و بیداد و سر رو صدا قاضی رو با خانواده ی اون فرد اشتباه گرفت و گفت : چرا مثله دیوانه ها جواب  ادم رو میدید من دارم خونسرد جوابتون رو میدم نگاه کنید چقدر ارومم بد شما مثله دیوانه ها داد میزنید و ... اگه هم پاتون رو تو خونه ی من بزاری مثله دیوانه ها بیرونتون میکنم . قابله توجحتون که خانه ی این فرد به دلیل نداشتن ان جریمه نقدی و در عوض ان از مجرم گرفتن  یکی از افراد خانواده ی محترم در دادگاه اعلام کرد که  حالا حالا ها نمیتونم این قضیه رو فراموش کنم  فعلا دوست ندارم با یک دیوانه ی دیگه درگیر شم فعلا از اینجا میرم میرم مشهد زندگی کنم و پیش امام رضا واسه این ادما دعا کنم بخام این افراد دیوانه رو شفا  بده

سوالی که برای من پیش اومده اینه که اگه حق اون فرد دیوانه و مجرم  رو میخوردن اون چکار میکرد ایا باز هم اینطوری در مورد حق صحبت میکرد از خدا میخوام که هر چی حق اون داره رو بخورن بعد بهش بگن حقتو خوردیم مگه چکار کردیم تو با تموم موجودات دشمنی و .....

نظرات 1 + ارسال نظر
الیاس جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://aliabdolmaleki89.blogfa.com

سلام محسن جان
وب خیلی قشنگی داری امید وارم همیشه موفق باشی فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد