*

دنیای عاشقی : دانلود انواع کلیپ خارجی ایرانی و عکس های جالب خنده دار و دیدنی در این وبلاگ

*

دنیای عاشقی : دانلود انواع کلیپ خارجی ایرانی و عکس های جالب خنده دار و دیدنی در این وبلاگ

خاطره من ترانه شعر

اینو نه میشه شعر خوند نه ترانع ولی میشه دل من خونددل شمارو نمیدونم اگه دوست داشتید یه خاطره از من خطاب کنید به هر حال یه دفعه ای شد که نوشتمش بدون نظم و قافیه و ... دوست دارم شما هم بخونید اگه دوست داشتید اصلاح شدش رو توسط خودتون به قسمت نظر ها ارسال کنید تا من بتونم تبدیل به ترانش یا شعری بکنم به هر حال محتواش برام مهمه :


ستاره آی بهونه های هر دم

می شوم واسه ی تو بم

میشم یک سرسبد غم

ستاره آی گل سرسبد من

آی دو چشم بی قرارم 

آی پرنده های عاشق 

آی آسمون درخشم

من واسه ی تو دو چشمم

دو تا چشم خون فشانم

دو تا چشم بی قراری

که میکنه واسه تو غم

من واست تو باد  پاییز

دل خودم رو یه هری

توی آسمون میریزم

شاید این باد پاییز

برود به  سوی بهار

تا شاید بهاری بشه

اون روزای شادی شه

برساند به ستارم

به ستاره دل هایم

تا شاید ستاره من

بشود ستاره بارون

مثل برفای زمستون

مثل شبنم مثل بارون

بیاید به سوی پیشم